Кременчуцька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 10
з поглибленим вивченням англійської мови
Меню сайта


Національна дитяча гарча лінія


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входа


Головна » 2012 » Червень » 12 » ЗВІТ ДИРЕКТОРА щодо роботи школи за 2011-1012 н.р.
11:22 AM
ЗВІТ ДИРЕКТОРА щодо роботи школи за 2011-1012 н.р.

Освіта – найважливіше із земних благ, якщо вона найвищої якості.

Інакше вона абсолютно даремна. 

Редьярд Кіплінг


У
школі ведеться плідна робота, але перед нами ще стоїть багато завдань і проблем. Маю надію, що тільки в тісній співпраці педагогів, батьків, громадськості ми поступово зможемо їх вирішити.

Виходячи із сучасних положень освітнього менеджменту, керівник навчального закладу на початку ХХІ століття має:

- прогнозувати позитивне майбутнє і формувати дух позитивних змін;

- забезпечувати відкрите керівництво;

- організовувати роботу колективу на досягнення поставлених цілей;

- вивчати потреби та інтереси місцевої громади й суспільства, щоб незабаром поставити нові цілі;

- працювати над залученням різних ресурсів;

- постійно вчитись і стимулювати колег до того ж.

Відповідно до реалій сучасності саме демократичний стиль керування є вимогою сьогодення. Сучасний керівник зобов’язаний бачити і у кожному зі своїх підлеглих насамперед особистість, у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Тільки це дає йому сьогодні моральне право на керівництво людьми і дає змогу ефективно ними керувати.

Аспекти діяльності

І. Підвищення рівня організації навчально-виховного процесу в навчальному закладі (інноваційна діяльність, методична):

1. На сьогоднішній день школа має 24 класи, в яких навчається 705 учнів.

Головне завдання педагогічного колективу – міцні знання.

Девізом школи є слова Д. Дідро „Освіта надає людині гідності”.

Результати успішності: високий рівень – 72 учні (10%); високий та достатній рівень – 409 учнів (58%). У 2011-2012 навчальному році учні школи зайняли

- ІІІ місце в місті по кількості переможців та призерів ІІ (міського) етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН (62 призових місця);

- ІІІ місце по кількості переможців та призерів у ІІІ (обласному) етапі (20 призових місць);

- Дяченко Валерія, учениця 9-А класу, посіла ІІІ місце в IV (республіканському) етапі Всеукраїнської олімпіади з німецької мови.

Учениця 10-Б класу Сізова Єлизавета стала переможницею міжнародної програми FLEX (обмін майбутніми лідерами) і наступний навчальний рік буде навчатися в США.

Учителі-предметники брали участь у конкурсі «Учитель року – 2012» (Пучко Р.В., учитель фізичної культури, лауреат міського етапу; Яцина С.В., учитель української мови, переможець міського етапу та лауреат обласного).

Другий рік поспіль у школі працює волонтер Корпусу миру Натаніель Едмундс, який здобув симпатії учнів і разом із ними взяв участь у проекті «Розвиток лідерства і демократії». Восени в рамках цього проекту школою буде отриманий гранд для забезпечення ресурсного центру (читальна зала) комп’ютерною технікою.

2. Протягом 2011-2012 н. р. на базі школи було проведено:

- міський семінар для бібліотекарів шкіл «Роль шкільної бібліотеки у формуванні читацької компетентності школярів» (квітень, 2012 рік);

- педміст Комсомольськ-Кременчук для вчителів початкових класів «Гуманно-особистісний підхід в освітньому процесі» (жовтень, 2011);

- психолого-педагогічний консиліум у 5 та 7 класів;

- відкрите засідання вчителів початкової школи за участю практичного психолога за темою: «Адаптація першокласників»;

- відкриті уроки всіх вчителів, що атестувалися;

- заняття-обміни досвідом (досвідчений учитель англійської мови – молодий спеціаліст);

- створена відеотека для проведення уроків у початкових класах, української та іноземних мов, світової літератури, історії, біології;

- проведені майстер-класи:

учителя Яцини С.В. для вчителів української мови та літератури міста;

учителя Яременко М.В. для вчителів англійської мови;

практичного психолога Живолуп Л.В. для практичних психологів шкіл міста;

- діяла міська творча група вчителів-методистів початкової школи (керівник Тупало І.М.);

- участь учителів в апробації підручників:

Українська мова, 10 клас (Яцина С В., Тімічева Н.М.);

Історія України, всесвітня історія, 10 клас (Петрушенко Л.А.);

- вивчено стан викладання окремих предметів: захист Вітчизни, основи здоров’я, основи економіки;

- організовані години спілкування, тематичні заходи  до визначних дат;

- учителі школи брали активну участь у роботі міських семінарів, творчих груп, конференціях, акціях:

Учителі кафедри іноземних мов:

Всеукраїнська конференція вчителів англійської мови «Упровадження інноваційних технологій у вивченні англійської мови» (жовтень, 2011, Київ);

науково-методичний семінар для педпрацівників області, які викладають предмети, винесені на ЗНО-2012 (листопад, 2011, м. Полтава);

семінар-тренінг для вчителів німецької мови (квітень, 2012, м. Київ).

Мамон Наталія Володимирівна, директор школи:

участь у семінарі директорів шкіл у м. Чернівці з теми: «Формування позитивного іміджу навчального закладу та емоційної компетентності керівників» (жовтень, 2011);

участь в обласному науково-методичному семінарі «Лідерство як умова змін в освіті» (листопад, 2011) м. Полтава;

Живолуп Лариса Володимирівна, практичний психолог,

участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції з теми: «Психолого-педагогічні та політичні проблеми у трансформаційних процесах українського суспільства» (лютий, 2012).

3. Протягом 2011-2012 н.р. учні школи брали участь у таких виховних заходах:

- Всеукраїнського рівня – 5 (призових місць немає)

1. «Моя сім’я за безпеку дорожнього руху»

2. «Brain Ring auf Deutsch»

3. «Діти за чисту енергію»

4. Всеукраїнський конкурс шкільних газет

5. Всеукраїнський медіа фестиваль «Зроби добро»

- Обласного рівня – 9 (призових місць – 2)

1) обласний конкурс творчих робіт «Пам’ятати не можна забути» – ІІ (Литвиненко Микола (9-Б);

2) обласний конкурс «Полтавщина – рідний край» - І місце – (Литвиненко Микола (9-Б);

- Міського рівня – 44 (призових місць – 18)

1) міський огляд-конкурс екологічних театрів - ІІ командне місце;

2) міський конкурс з початкового технічного моделювання - ІІ місце (Лященко Богдан (4-А);

3) міський конкурс з автотрасового моделювання - ІІІ місце (Кущинський Олексій (7-А);

4) міський зльот технічних талантів - ІІ місце (Мороз Кирило (10-А), Кондратенко Владислав (7-А);

5) міський конкурс «Годівничка» - І командне місце (2-В);

6) міський конкурс «Джміль та бджілка» - ІІІ командне місце;

7) міський конкурс на краще читання віршів Т.Г. Шевченка «Кобзареве слово» - І місце (Мороз Кирило (10-А);

8) міський конкурс «Вода і продовольча безпека» - І місце (Осташко Даніїл (4-Б), Гузенко Анна (5-А), Мокра Анна, Данієль Яна (10-Б);

9) міський конкурс «Світ очима дітей» - І місце (Литвиненко Микола (9-Б);

10) міська відкрита першість з авіамоделювання - І місце (Закарян Арсеній (7-Б);

11) міські змагання з судномоделювання - ІІ місце (Ковальов Олег (6-А);

12) міський етап всеукраїнського конкурсу «Зоологічна галерея» - І місця (Рибакіна Анастасія (9-Б), Настина Анастасія (10-Б);

13) міський етап всеукраїнського конкурсу «Людина та ліс» - ІІІ місця (Дудар Дар’я (2-Б), Крамаренко Катерина (6-Б);

14) міський фотоконкурс «В об’єктиві натураліста» - І місце (Рибакіна Анастасія (9-Б), ІІ місце (Василь’єва Мілена (5-Б), ІІІ місце (Бутовцова Дар’я (7-А);

15) міський конкурс «Великодня радість» - ІІІ місце (Гузенко Анна (5-А);

16) міський зліт дитячої технічної творчості - ІІ місце (Кондратенко Владислав (7-А);

17) міські змагання з волейболу серед дівчат - І командне місце;

18) відкрита першість ВПУ №7 з настільного тенісу - ІІІ місце (Малова Наталія (10-Б).

4. Актуальність психологічного супроводу навчально-виховного процесу зумовлена новими соціальними вимогами, відповідними змінами розвитку освіти України та загальносвітовими тенденціями.

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників. Проблема, над якою працює практичний психолог, – «Психологізація навчально-виховного процесу та створення  комфортного безпечного освітнього середовища у  навчальному закладі».

Протягом 2011-2012 навчального року було проведено:

консультацій для батьків357 (основна тематика звернень – проблеми батьки-діти (проблема другої дитини, непорозуміння з підлітками вдома, допомога під час розлучення, втрата дитиною одного із батьків тощо). Проблеми поведінки дітей (впертість, підвищена тривожність, сором’язливість, страхи ...). Міжособистісні стосунки дітей у класі).

консультації дітей265 (основна тематика звернень – непорозуміння з батьками, стосунки з батьками, дорослими. Конфлікти з учителями. Ціннісні орієнтації, самореалізація в житті. Вибір професії. Дружба, кохання);

консультації вчителів85 (основна тематика звернень – корекція розвитку й поведінки учнів).

Висновок: Незважаючи на певні досягнення, в даному напрямку роботи є проблеми, які потрібно вирішувати. Пропоную їх включити в план роботи школи на 2012-2013 н.р.:

- недостатньо використовуються в роботі закладу інформаційні технології (відсутність належної кількості комп’ютерів);

- недостатній рівень навчально-матеріальної бази кабінетів музичного мистецтва, трудового навчання для хлопчиків;

- необхідність введення єдиної шкільної форми;

- продовжувати профілактичні заходи щодо проблеми паління серед старшокласників;

- особливу увагу звернути на профілактичні заходи призупинення випадків жорстокості серед дітей в суспільстві.

ІІ. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу:

Завдяки тісній співпраці з батьківською громадськістю було вирішено багато поставлених завдань. Проблемою на сьогоднішній день залишається ремонт актової зали, читальної зали, заміна вікон в коридорах та їхній ремонт.

ІІІ. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників.

Сьогодні школу треба розглядати як єдиний живий організм, складові компоненти якого залежать один від одного та мають взаємний вплив. І якщо ми вирішуємо питання збереження здоров’я дітей, то не повинні оминати увагою й здоров’я вчителів:

Важливу роль у створенні комфортного психологічного клімату в колективі відіграє профспілковий комітет школи. Колективні святкування знаменних дат, виїзди на відпочинок, відвідування театрів, привітання ювілярів, а також матеріальна підтримка в разі необхідності – все це діяльність профспілкового комітету. Щорічна грошова винагорода в розмірі одного посадового окладу (ставки заробітної плати) за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків, встановлена педагогічним працівникам згідно із ст. 57 Закону України «Про освіту». Її виплата здійснюється з 2000 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів, що є матеріальним стимулом та заохоченням роботи педагогічного колективу.

Гарячим харчуванням охоплено 75% учнів школи (початкова школа – 100%).
Із 28.05.2012 по 15.06.2012 року на базі школи працює пришкільний оздоровчий табір (66 учнів), 6 учнів використали право пільгового відпочинку (50% оплати – відмінники).

У школі проводяться заходи з попередження та профілактики травматизму: роз’яснювальна робота серед учнів, батьків; чергування вчителів; чергування адміністрації; контроль батьківського комітету.

Висновок: На жаль, нам потрібно звертати велику увагу на роботу з попередження та профілактики травматизму, профілактики правопорушень серед учнів.

IV. Залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю школи, співпраця з громадськими організаціями:

Адміністрація та педагогічний колектив школи в тісній співпраці з батьківською громадськістю планує роботу школи. Протягом навчального року відбулося: три спільних засідання батьківського комітету та Ради школи; загальношкільні батьківські збори; проводились рейди батьківського комітету спільно з адміністрацією школи.

Громадські організації, з якими співпрацює школа:

АСМБР, Молодіжний Парламент Кременчука, Рада мікрорайону №1, Кременчуцька спілка письменників, Кременчуцьке представництво Міжнародної правозахисної громадської організації «Міжнародна амністія в Україні».

V. У школі ведеться журнал реєстрації звернень громадян.

Протягом зазначеного періоду особисто мною була прийнята 131 особа. По суті звернень усі питання були вирішені.

01.06.2012 року

Директор СШ №10 Н.В. Мамон

Переглядів: 871 | Додав: Ludmila

 

Пошук

Календар
«  Червень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Наші друзі


 



Національна гарча лінія
 
 
Безкоштовний хостинг uCoz