Кременчуцька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 10
з поглибленим вивченням англійської мови
Меню сайта


Національна дитяча гарча лінія


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входа


4. Актуальність психологічного супроводу навчально-виховного процесу зумовлена новими соціальними вимогами, відповідними змінами розвитку освіти України та загальносвітовими тенденціями.

         Робота психологічної служби школи спрямована на сприяння розвиткові індивідуальності кожної дитини, збереження здоров’я, формування в неї готовності до самостійного життя в суспільстві після завершення навчання.

         Практичний психолог є певною ланкою у системі навчально-виховного процесу школи і долучається до вирішення багатьох питань. Основним завданням роботи практичного психолога є підвищення психологічної культури і надання психологічних послуг учням, батькам та педагогічним працівникам.

         Протягом 2010-2011 навчального року було проведено:

–     консультації для батьків – 297 (основна тематика звернень – індивідуальні особливості та підхід до дитини; міжособистісні стосунки дітей у класі; проблеми у поведінці дитини; агресивність, жорстокість; дитячі страхи);

–     консультації дітей – 142 (основна тематика звернень – самовдосконалення і саморозвиток; вибір професії; міжособистісні стосунки, конфлікти; дружба, кохання);

–     консультації вчителів – 84 (основна тематика звернень – корекція розвитку й поведінки учнів).

Просвітницька робота психолога має багато напрямків, серед яких:

–     вирішення освітніх та виховних завдань;

–     профорієнтаційна визначеність учнів (гурток «Кроки до самопізнання», зустрічі з представниками навчальних закладів міста та області, відвідування Міського центру зайнятості);

–     супровід дітей у особливі вікові періоди;

–     захист прав дітей, створення умов комфортного середовища (тренінг для вчителів початкової школи «Всі ми родом з дитинства...»;

–      години психолога:

–     «Ми тепер підлітки», «Вчимося спілкуватися», «Доброзичливість», «Як долати агресію» - 5 класи.

–     «Психосексуальний розвиток підлітка» - 6 класи.

–     «Моральна вихованість» - 7 класи.

–     «Еволюція сімейних відносин», «Моральні основи сім’ї» - 9-11 класи.

За поточний навчальний рік психологом було проведено 10 соціально-психологічних досліджень:

–     «Готовність дитини до школи»;

–     «Адаптація 1-х класів до школи»;

–     «Проблема насильства в учнівському середовищі»;

–     «Рівень моральної вихованості учнів»;

–     «Синдром вигорання педпрацівників»;

–     «Адаптація 5-х класів (на початок року та на кінець року) до середньої ланки школи»;

–     «Рівень готовності учнів 4-х класів до переходу у середню ланку школи» тощо.

Результати досліджень були використані та обговорені на батьківських зборах, нарадах вчителів, у консультативній роботі, при створенні індивідуальних корекційних програм.

 Незважаючи на певні досягнення, в даному напрямку роботи є проблеми, які потрібно вирішувати. Пропоную їх включити в план роботи школи на  2011-2012 н.р.:

–       недостатньо використовуються в роботі закладу інформаційні технології (відсутність належної кількості комп’ютерів);

–       недостатній рівень навчально-матеріальної бази кабінетів музичного мистецтва, трудового навчання для хлопчиків;

–       необхідність введення єдиної шкільної форми;

–       продовжувати профілактичні заходи щодо проблеми паління серед старшокласників;

–       особливу увагу звернути на профілактичні заходи призупинення випадків жорстокості серед дітей в суспільстві.


ІІ. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу:

         У 2010-2011 навчальному році педагогічний колектив разом із батьківською спільнотою продовжував роботу над започаткованими раніше проектами тепло- та енергозбереження.

Виходячи з цього, відбулася заміна 18 віконних систем на загальну суму 46412,00 грн.

Було проведено капітальний ремонт в навчальному кабінеті №15.

Влітку 2010 року (серпень) відбувся капітальний ремонт харчоблоку школи. Батьками було закуплено кухонне обладнання на суму 20100,00 грн.

Відбулася заміна лічильника теплової та електричної енергії.

Протягом року батьками школи було придбано:

–     телевізорів 6 шт. на суму 32062,00 грн.;

–     комп’ютерної техніки (комп’ютери, копіювальні апарати) на суму 22771,00 грн.;

–     меблів (шкільні одномісні парти, книжкові шафи) на суму 37191,00 грн.;

–     кулери на суму 3610,00 грн.;

–     пожежне обладнання (вогнегасники, пожежна шафа) на суму 4724,00 грн.;

–     магнітофони для кафедри іноземних мов на суму 1566,00 грн.;

та інше.

        Потрібно відмітити, що завдяки тісній співпраці з батьківською громадськістю було вирішено багато поставлених завдань. Проблемою на сьогоднішній день залишається реконструкція ґанку школи, розпочатий поетапний ремонт актової зали.

ІІІ. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників.

       Сьогодні школу треба розглядати як єдиний живий організм, складові компоненти якого залежать один від одного та мають взаємний вплив. І якщо ми вирішуємо питання збереження здоров’я дітей, то не повинні оминати увагою й здоров’я вчителів.

·         Важливу роль у створенні комфортного психологічного клімату в колективі відіграє профспілковий комітет школи. Колективні святкування знаменних дат, виїзди на відпочинок, відвідування театрів, привітання ювілярів, а також матеріальна підтримка в разі необхідності – все це діяльність профспілкового комітету. Щорічна грошова винагорода в розмірі одного посадового окладу (ставки заробітної плати) за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків, встановлена педагогічним працівникам згідно із ст. 57 Закону України «Про освіту». Її виплата здійснюється з 2000 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів, що є матеріальним стимулом та заохоченням роботи педагогічного колективу.

·         Гарячим харчуванням охоплено 80% учнів школи (початкова школа – 100%).

·         Із 02.06.2011 по 22.06.2011 року на базі школи працює пришкільний оздоровчий табір (51 учень). 3 учнів використали право пільгового відпочинку (50% оплати) відмінники.

У школі проводяться заходи з попередження та профілактики травматизму: роз’яснювальна робота серед учнів, батьків;  чергування вчителів; чергування адміністрації; контроль батьківського комітету.

        На жаль, нам потрібно звертати велику увагу на роботу з попередження та профілактики травматизму, профілактики правопорушень серед учнів.

IV. Залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю школи, співпраця з громадськими організаціями:

Адміністрація та педагогічний колектив школи в тісній співпраці з батьківською громадськістю планує роботу школи. Протягом навчального року відбулося: три спільних засідання батьківського комітету та Ради школи; загальношкільні батьківські збори; батьківська конференція «Моральність як обов’язкове підґрунтя розвитку особистості»; проводились рейди батьківського комітету спільно з адміністрацією школи.

Громадські організації, з якими співпрацює школа:  АСМБР,  «Рідне місто», молодіжний парламент, Рада мікрорайону № 1,

Кременчуцька спілка письменників.

 V. У школі ведеться журнал реєстрації звернень громадян.

       Протягом зазначеного періоду особисто мною було прийнято 144 особи. По суті звернень усі питання були вирішені.

 


 

Пошук

Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наші друзі


 



Національна гарча лінія
 
 
Безкоштовний хостинг uCoz