Кременчуцька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 10
з поглибленим вивченням англійської мови
Меню сайта


Національна дитяча гарча лінія


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входа



Положення

з підготовки та проведення методичного дня в школі


І.Загальні положення.

Методичний день


— це форма методичної роботи, спрямованої на пошук, підтримку і пропаганду перспективного педагогічного досвіду педпрацівників, а також діяльності всього педагогічного колективу з питань  впровадження нових технологій, організації навчально-виховної та методичної роботи в школі.


    Мета проведення методичного дня:

Підвищення результативності колективних та індивідуальних форм методичної роботи щодо професійно-практичної  та професійно-теоретичної підготовки учнів з реалізації єдиної методичної теми.

Створення умов для професійного самовдосконалення вчителя, самоосвіти й удосконалення  педагогічної майстерності, а також для аналізу та узагальнення досвіду методичної роботи, накопиченого в колективі педагогічних працівників.

Формування індивідуального стилю творчої педагогічної діяльності в  процесі роботи.

Основні завдання методичного дня:

- впровадження нетрадиційних форм та методів проведення колективної та індивідуальної  методичної роботи,

- виявлення та максимальне розкриття творчого потенціалу кожного педагогічного працівника  та розвиток професійної майстерності педагогічних працівників, їх творчої ініціативи,

- пропагування кращого передового педагогічного та виробничого досвіду, роботи   щодо впровадження інноваційних технологій у  професійно-практичну  та професійно-теоретичну підготовку учнів;

- удосконалення інформаційного забезпечення педпрацівників;

- створення умов для професійного самовдосконалення;

- надання допомоги педагогічним працівникам в оволодінні  інноваційними формами та методами роботи.


         Методичний день проводиться як підсумок методичної роботи за  семестр, рік.

Методичний день готує методична рада навчального закладу. Вона розробляє програму проведення заходів, організовує консультації, бібліографічні огляди, виставки творчих робіт, розробку дидактичних матеріалів і т. ін.

 

ІІ. Підготовка та проведення  методичного дня.


Проводиться  методичний день щорічно  у  наприкінці кожного семестру. 

Наказом директора навчального закладу створюють оргкомітет з організації та проведення методичного дня для педпрацівників та для підведення  підсумків проведених заходів.

У склад оргкомітету  включають: представників адміністрації, вчителів.

Розподіляють обов’язки між членами оргкомітету.           

У програму включають:

-      рекламно-інформаційне забезпечення   методичного дня;

-      різноманітні масові форми роботи з учнями:  фрагменти відритих уроків з використанням сучасних педагогічних та виробничих технологій; фрагменти відкритих позакласних заходів, заняття  предметних гуртків .

-   фрагменти колективних форм  методичної роботи: засідання методичних комісій, творчих груп, педради, заняття школи початківців, передового педагогічного досвіду, тощо.

ІІІ.  Етапи проведення методичного дня:

-     підготовчо - організаційний,

-     методичний,

-     аналітико-підсумковий.

1. Підготовчо - організаційний етап включає в себе підготовку та організацію проведення методичного дня у школі.

Для проведення методичного дня використовуються такі ресурси:

 Форми та  методи – анкетування учнів, підготовка відкритих заходів.

Підготовка педпрацівників до  участі у заходах: організація постійно діючої виставки творчих досягнень педпрацівників, висвітлення перспективного педагогічного досвіду  педпрацівників протягом навчального року в педагогічній пресі,оформлення матеріалів творчих досягнень педпрацівників, визначення дати й місця проведення методичного дня.

2. Методичиий етап включає в себе проведення раніше спланованого методичого дня, згідно з розробленим сценарієм.

Урочисте відкриття методичного дня. Вступне слово керівника закладу. Презентація методичних напрацювань з навчально-виховного процесу.

Проведення уроків, позакласних заходів. Проведення фрагментів колективних нетрадиційних форм методичної роботи (засідання методичної ради, педради, творчих груп, заняття школи початківців, передового досвіду і т. ін.)

ІІІ. Аналітико-підсумковий етап проводиться в завершення відкритих заходів, а також після всього методичного дня та на методичній раді школи  підводяться підсумки методичного дня, дається повний аналіз усіх заходів.

- Вироблення рекомендацій щодо викорис­тання матеріалів, використаних під час проведення методичного дня,  вивчення й впровадження перспективного педа­гогічного досвіду педпрацівників.  Випуск методичного бюлетеня за підсумками проведених заходів.



 

Пошук

Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наші друзі


 



Національна гарча лінія
 
 
Безкоштовний хостинг uCoz