Кременчуцька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 10
з поглибленим вивченням англійської мови
Меню сайта


Національна дитяча гарча лінія


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входа


ЧАЙДАК ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА

http://Учительский.сайт/Чайдак-Людмила-Вікторівна

Кредо:
Учитель - лише співробітник, помічник і керівник дитини у власній праці дитини.
                                       П.П. Блонський

 
      У СШ №10 працює з квітня 2009 року.
За цей час
- Призових місць на міських олімпіадах з інформатики та інформаційних технологій - 9 ;
- Призових місць міського етапу Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницьких учнівських робіт  Малої Академії Наук - 8;
- 1 учасник обласного етапу олімпіади з інформаційних технологій;
- Учасників обласного етапу Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницьких учнівських робіт  Малої Академії Наук - 4;
- Учасників Міжнародного конкурсу "Бобер" - 54, з яких: у 2011-2012 н.р. - 30, "відмінний результат" - 19, "добрий результат" - 8.


Проблема, над якою працює:

Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання сучасних інформаційних та педтехнологій.               ( Квест-технологія http://sch-10.jimdo.com/ )


 

     
 





 

    

"Головними цілями навчання інформатики ставлю:
- формування інтересу до предмета;
- інтелектуальний розвиток учнів, формування позитивних рис особистості, її здібностей і талантів, розумової активності, пізнавальної самостійності, творчого підходу до справи;
- стійке і свідоме оволодіння системою знань з інформатики, навичок і вмінь, необхідних у повсякденному житті та майбутній трудовій діяльності.
Серед методів навчання, що успішно мною використовуються, перевагу віддаю проблемно-пошуковому. На його основі формую в учнів самостійність, потяг до творчості.
Залежно від теми часто використовую "непрямий підхід", суть якого полягає в тому, що учень здобуває знання якби "між іншим". У невимушеній співбесіді виявляю рівень знань учнів, підводжу до того, щоб учні змогли самостійно знайти вихід із проблемно-ігрової ситуації, в яку непомітно потрапили на початку уроку.
Перед тим, як познайомити учнів з матеріалом підручника, виступами товаришів збуджую їхню думку, допомагаю зосередитись і виділити основне, найважливіше, а потім спрямовую увагу на самостійну діяльність, обговорення та узагальнення, самоаналіз.
Я бачу учня не таким, яким він є, а яким він може стати, виявляю найбільш актуальні проблеми там, де інші їх не бачать. Завжди пам'ятаю, що найстрашніше для дитини - це відчуття власної нездібності, невдачі. Саме тому намагаюся помічати й відзначати будь-які успіхи учнів. Удача окрилює дитину, і повіривши у свої сили, вона впевненіше набуває знань. Головне - заохотити до навчання, розвивати здібності, захопити, вселити упевненість у своїх можливостях."

 



 

Пошук

Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наші друзі


 



Національна гарча лінія
 
 
Безкоштовний хостинг uCoz